2017. május 20.

Prológus

Prológus


Sziasztok! Én Jennifer Smiths vagyok. 23 éves. Egyedül élek. A szüleim, azaz a vér szerinti szüleim nyílt örökbefogadással lemondtak rólam. Évente egyszer-kétszer felhívnak, találkozunk. De azt csak most árulták el nekem, hogy nem csak húgaim vannak, hanem van egy ikertestvérem. Mégpedig nem is akárki. A híres-neves Louis Tomlinson. Azért kellett lemondaniuk rólam, mert nem bírtak mindkettőnket eltartani. Nem panaszkodhatom, szép gyermekkorom volt, szerettek a nevelő szüleim, nekik nem lehetett saját gyermekük, ezért is neveltek úgy, mintha a vér szerinti lányuk lettem volna. Sajnos azonban tavaly életüket vesztették egy autóbalesetben. Megörököltem a házat, és valamennyi pénzt is, de egyedül maradtam. Most felszámolok mindent, eladtam a házat is, és elköltözöm Londonba. Nem tudom, hogy ez igazából jó ötlet-e, de már döntöttem. Elnyertem egy állásajánlatot, Paul Higgins asszisztense lehetek. Valószínű nem lesz egy egyszerű kezdésem, mivel bajok vannak az általa menedzselt bandánál, az 1D-nél, ugyanis felreppentek olyan híresztelések, hogy Zayn Malik kiszáll. Amikor ezt elmeséltem az igazi szüleimnek, akkor mondták el, hogy nem biztos, hogy jó ötlet, mivel Louis a testvérem. Nem tudom, hogy akarom-e, hogy megtudja, hogy Ő az öcsém. Félek a reakciójától, félek tőle, hogy Ő is csak egy elszállt kis sztárocska. De hamarosan kiderül. Már itt állok a repülőtéren, várva a beszállásra.
Hát akkor kalandra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése